Deze browser wordt niet meer ondersteund. Wij verzoeken u een modernere browser te gebruiken, aangezien deze wel het meest up to date is qua beveiliging

Niet tevreden? Laat het ons weten.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wat de reden ook is, laat het ons weten.

Uw klacht melden

Beschrijf uw klacht en stuur deze per mail naar ons op naar klantenservice@ayvensbank.nl. Wanneer wij uw e-mail hebben ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging. Wij gaan dan aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij uw klacht afwijzen, informeren wij u waarom wij dat doen. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Niet tevreden met de uitkomst?

Bent u niet tevreden met de uitkomst? Stuur onze klachtenmanager dan een e-mail met de beschrijving van uw klacht en een kopie van de eerdere e-mail berichten naar klachtenmanager@ayvensbank.nl. U kunt uw klacht ook per post naar ons sturen naar:

Ayvens Bank
t.a.v. Klachtenmanager
Antwoordnummer 39388
1090 WC Amsterdam

Binnen 2 weken behandelt de klachtenmanager uw klacht. De klachtenmanager kan telefonisch contact met u opnemen om de klacht te bespreken. U ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als de klachtenmanager uw klacht afwijst, ontvangt u schriftelijk een uitleg met de reden waarom.

Als we er samen niet uit komen.

Toch is het best mogelijk dat wij naar uw mening niet de juiste oplossing bieden. Of dat wij uw klacht afwijzen. U kunt dan uw klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).  Wanneer u ontevreden bent over uw online aankoop kunt u uw klacht ook indienen bij het Europese Online Dispute Resolution-platform. Bekijk de informatie hieronder.

Het Kifid

U kunt bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening terecht met uw klacht over een financieel product of dienst. Mogelijk zal het Kifid eerst proberen tussen u en uw financiële dienstverlener te bemiddelen. Lukt dit niet, dan neemt de Geschillencommissie van het Kifid een beslissing. Deze beslissing is in principe bindend voor beide partijen. Ayvens Bank is aangesloten bij Kifid met deelnemernummer 100.000068 (onder de naam Ayvens Bank N.V.). Meer informatie over hoe u uw klacht bij Kifid kunt indienen, vindt u op de website van Kifid. Hier kunt u ook het verloop van de klachtenprocedure volgen.

Onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform)

Ayvens Bank is als internetspaarbank een online dienstverlener. Wanneer u ontevreden bent over uw online aankoop kunt u gebruik maken van de mogelijkheid tot onlinegeschillenbeslechting via het Europese Online Dispute Resolution-platform. Elke EU-lidstaat heeft een ODR-contactpunt. In Nederland is dat het Europees Consumenten Centrum (ECC) in Utrecht. Via het platform kunt u een klacht indienen, waarna uw klacht in behandeling zal worden genomen.

Vragen of hulp nodig?

Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens