Niet tevreden? Laat het ons weten.
Uw klacht melden
Niet tevreden met de uitkomst?
Ayvens Bank
t.a.v. Klachtenmanager
Antwoordnummer 39388
1090 WC Amsterdam
Binnen 2 weken behandelt de klachtenmanager uw klacht. De klachtenmanager kan telefonisch contact met u opnemen om de klacht te bespreken. U ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als de klachtenmanager uw klacht afwijst, ontvangt u schriftelijk een uitleg met de reden waarom.
Als we er samen niet uit komen.
Toch is het best mogelijk dat wij naar uw mening niet de juiste oplossing bieden. Of dat wij uw klacht afwijzen. U kunt dan uw klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Wanneer u ontevreden bent over uw online aankoop kunt u uw klacht ook indienen bij het Europese Online Dispute Resolution-platform. Bekijk de informatie hieronder.
Het Kifid
Onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform)
Ayvens Bank is als internetspaarbank een online dienstverlener. Wanneer u ontevreden bent over uw online aankoop kunt u gebruik maken van de mogelijkheid tot onlinegeschillenbeslechting via het Europese Online Dispute Resolution-platform. Elke EU-lidstaat heeft een ODR-contactpunt. In Nederland is dat het Europees Consumenten Centrum (ECC) in Utrecht. Via het platform kunt u een klacht indienen, waarna uw klacht in behandeling zal worden genomen.